söndag 10 januari 2010

Nu är jag på G

Eftersom min kära familj och kära vänner antingen bor på andra sidan Kvarken, Östersjön och till och med Atlanten är jag ju tvungen att börja blogga, så att ni hänger med i svängarna! Det kommer ju hända en hel del under de närmaste månaderna! Troligtvis blir det så mycket bebis-snack och gnäll om hur tungt det börjar bli att ni tröttnar rätt fort, men då kan ni ju se fram emot när självaste superstarn kommer med i bilden!
Jag lovar att jag ska försöka variera mig och kanske kommer ett och annat inlägg om allt annat som jag går och funderar på och vad som händer här i storstan!

:)

3 kommentarer:

  1. Hej hej, och välkommen till bloggvärlden! Va roligt att du ha börja blogg!!!

    SvaraRadera
  2. När jag såg namnet skrottin på mallos blogg slog det mej genast , det måste ju vara Maria :) Och JA va rätt jag hade. Va kul att få följa din eller rättare sagt er vardag där på andra sidan botten . Ha det så bra och lycka till sen med miniskrottin när h*n anländer med storken.

    SvaraRadera
  3. Så lustigt att du förknippade Skrottin med mej! Det måste ju vara ett passande smeknamn för mej då alltså... :) vi får allt se nu vad det här bloggandet blir till, tycker redan jag lider av idétorka! men skam den som ger sig. måste börja utvidga mitt eget bloggläsande så kanske inspirationen kommer!

    SvaraRadera