onsdag 20 januari 2010

Beroende

En av de märkligaste åkommorna man får när man är gravid är nästäppa. Kan någon snälla förklara varför??? Detta har iallafall lett till stora komplikationer i mitt liv.
Jag får inte längre använda räddaren i nöden, nässprayen. Jag gick nämligen till apoteket härom dagen. För att köpa nässpray. Men icke sa Nicke, nu har jag fyllt kvoten för antal nässprays-användnings-dagar, vilket är max tio i sträck. Man kan tydligen få mer nästäppa av att använda nässpray. Dum som jag var berättade jag detta åt Peter, och vad gjorde han... han har nu gömt flaskan jag hade hemma. Det är väl tur man får hjälp att komma bort från sitt beroende, men hur ska jag nu klara mig?!?!

4 kommentarer:

  1. Köp en näskanna :) Rekommenderar.

    SvaraRadera
  2. Tack, vilken superidé! Måste genast kolla upp var jag hittar en sån!

    SvaraRadera
  3. Jaaa, näskannan är ju bästa! Nässpray är bara bluff och båg...

    SvaraRadera
  4. Om du inte hittar någon kan jag skicka min eller kanske Mallo kan avvara en jag tror att hon har TVÅ. Hälsar Mam

    SvaraRadera