onsdag 12 maj 2010

En liten diskussion

Det är roligt att prata med pappa.

7 kommentarer:

  1. oj va glad man kan va tå man får prat me papp!

    SvaraRadera
  2. oj vilken sotnos - o vilket flin Vilma har:)
    harlig bild!
    kram pa er alla, sofia

    SvaraRadera
  3. Hej Peter med familj!

    Vilken goding ni har fått, stort GRATTIS!

    Kram från kusin Ullis med familj

    SvaraRadera
  4. Hej Peter, Maria och Vilma! Jättekul att få se bilder! Grattis till en liten sötnos!! Härligt! Sköt om er - hoppas vi får träffa er i sommar på Algrund! Stor kram från kusin Johanna med familj :)

    SvaraRadera
  5. Hej hej kusinerna! Trevligt att ni har hittat hit! och tackar för gratulationerna! Vi ses troligtvis i sommar bland alla fästingar och mygg!

    SvaraRadera
  6. Grattis Peter o Maria till den fina och söta flickan! Hoppas vi ses i sommar
    Hälsn
    Lena o Bert

    SvaraRadera
  7. Jag har ju haft förmånen att få vara med från början och även sett Vilma i "direktsändning" vilket vida överträffar stillbilder. Ändå har jag ägnat mycket tid åt all "rapportering" här och njutit i hög grad - av både text och bilder. Men jag har inte hittils vågat mig på ett försök att kommentera pga ren rädsla för att misslyckas (tekniskt). Hoppas jag kan klara det nu...
    Det var tydligen dramatiskt i överkant när det begav sig. Åtminstone var texten om det fylld av dramatik. Kanske mamma Maria är ett ämne till författare av dramaverk?
    Snart blir det, antar jag, stopp på all redovisning här eftersom ni snart kommer till Malax - och förhoppningsvis skäre. Jag ska ge mig av dit (flytta) i övermorgon torsdag. Sen ska jag sätta fart på alla maskiner där ute och trimma området runt huset så att fästingarna far (kryper) sin kos. Myggorna ska jag giftbespruta. Så det ska inte bli så plågsamt där i sommar.
    Håll ett öga på "pappa" - Vilma! Jag såg en rapport häromdan om att nyblivna pappor kan drabbas av depression. Sånt ska hållas på avstånd. Deprimerade pappor och mammor är inte hälsosamma för sina barn. Och kanske Algrund är det bästa botemedlet mot sånt. Så jag ser fram emot den dag ni dyker upp där alla tre.

    "Faffa" i Malax

    SvaraRadera