tisdag 9 mars 2010

Blaj funderingar

Hur kommer det sig att Laila Bagge Wahlgren inte tog bort sin exmakes namn när hon gifte sig med Niclas Wahlgren? Hur skulle man själv känna ifall ens partner valde att fortfarande ha exets efternamn? Antagligen är det för att hon är ju känd som Laila Bagge, men Wahlgrens släktet är ju inte heller helt okända...

Sedan är jag mycket besviken över att ha missat premiären på Hollywoodfruar igår kväll, jag menar tänk vad mycket dramatik och skratt jag missat! Kanske går det att kolla på webben?

För övrigt. Motown äger! som dagens ungdomar skulle säga... :) tur att jag är omgiven av fräscha uttryck hela tiden, ska börja använda dem flitigare... synd bara att jag glömmer dem så lätt.. liksom...

4 kommentarer:

  1. Nu kan du torka bort tårarna och kiika in på http://www.tv3play.se/play/226787/ så får du se fruarna ;)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Nu har jag kollat, njutit och skrattat hysteriskt!

    SvaraRadera
  3. aaah, dom där måndagarna. familjen annorlunda på tv4, svenska hollywoodfruar på trean, det kungliga bröllopet på svt och så det viktigaste av allt; desperate housewifes på nelonen. det är fullt upp kan man säga.

    SvaraRadera
  4. maste ta o kolla in domdar hollywoodfruarna oxa tror ja sa ja far se va de e fo drama:)
    sofia

    SvaraRadera