måndag 15 mars 2010

Anna B

Jag ber om ursäkt men nu ska jag klaga på en person jag inte känner. Hon är säkert jättesnäll och go, men jag klarar inte av att lyssna på Anna Bergendahl när hon sjunger. Jag tål inte hennes vibrato. Jag kan inte heller titta på henne när hon pratar. Hon är 18 år och låter och ser ut som en gammal tant. Och jag blir irriterad på andra som tycker hon är bra, hör ni inte hur hon låter? En sak är ju bra i alla fall, nu behöver jag inte heja på Sverige i Eurovision song contest.

5 kommentarer:

  1. då e du lite irriterad på mig oxå skrottin för jag tycker hon har SÅ fin röst!;) MEN jag vill tillägga att jag hejade vilt på Al Fakiras Salem i finalen, den låten var bästast. håller ändå med om att Anna på nåt sätt lite lillgammal..

    SvaraRadera
  2. Nu måste jag bara skynda mig att titta på melodifestivalen via nätet. Såg att man kan göra det nu äntligen. Jag har ingen aning om vad du pratar om...

    SvaraRadera
  3. finland på delad sista plats me sverige :))

    SvaraRadera
  4. Låten är det inget fel på egentligen, det är endast rösten jag irriterar mig så fruktansvärt på... och joo, finland har återigen lyckats med att skicka en looserlåt. :/

    SvaraRadera
  5. tja, du har väl rätt. hon är lite lillgammal på nåt vis. och låten är lite tråkig enligt mig.

    SvaraRadera