torsdag 15 april 2010

Peters pappablogg!?!

Jag tycker att Peter borde starta en pappablogg. Orsakerna är följande:
1. Han frågar mig hela tiden om jag skrivit något.
2. Han kommer med förslag om vad jag ska skriva.
3. Han tar bilder som han tycker att jag ska lägga upp i bloggen.
4. Han skulle inte hålla på med Hattrick hela tiden (en fotbollsmanagersida).
5. Han skulle börja läsa andras bloggar och inte behöva fråga mig om vem det där är hela tiden. :)
6. Det skulle vara intressant att läsa!

Snälla Peter börja blogga!

PS. Jag påpekade detta åt honom igår och det lät inte helt omöjligt, jag tror bara att han har lite svårt att komma igång...

4 kommentarer:

  1. Jamenvisst! Världen (okej bloggvärlden) behöver fler pappabloggar. Det vore fenomenalt.

    SvaraRadera
  2. Heja Peter !! Tummen upp.
    Väntar ivrigt på pappabloggen.

    SvaraRadera
  3. jaaaaaaaaaa, vilken bra idé!

    kom igen nu Peter!!!
    pappablogg, pappablogg, pappablogg (ska läsas som en hejaramsa, typ)

    SvaraRadera
  4. He tycker ja och!!!! Men du måst no var lite ivrian ti skriv än hande brorin den! Men ha väit ja nu att du vaar du har ju na viktit ti skriv om tu -it bara na fiskas.........

    SvaraRadera