onsdag 14 april 2010

Vårpromenad

Idag har vi åter varit på promenad... Det är det vi pysslar med nuförtiden, och äter förstås... Idag var utflyktsmålet en köksutställning, vilka prylar och smarta lösningar det finns nuförtiden. (I och för sig så är alla kök superduperbra i jämförelse med vårt nuvarande. Jag menar vi har gas-spis och en 50 cm köksbänk!) Peter var helt fascinerad och kunde knappt slita sig därifrån. Snart måste vi nog börja packa oss hem så vi får vårt drömkök!

Idag kom jag förresten i ett par av mina gamla jeans! Det var länge sen jag hade andra brallor på mig än mammabyxorna. Så magen är kanske i sitt "gamla" skick innan det är dags beachsäsongen 2010... (önsketänkande!)

i Hum- Hum- Humlegården

Imorgon är en stor dag. Vi ska på första kollen till BVC, håll tummarna för att vi skött Vilma korrekt... Och så kommer mommo på besök! Jee, då slipper jag troligtvis att byta bajsblöja under en hel vecka! :D

2 kommentarer:

  1. Det går bra där borta ser jag. Fin bild också!

    SvaraRadera
  2. Joo, dagarna går framåt i långsamt tempo och vi börjar vänja oss vid att inte göra så mycket. Just nu känns det som vi bara äter och sover! :) och går på en promenad...

    SvaraRadera