måndag 15 februari 2010

Tydliga tecken

För en tid sen var vi och kikade på en ny bil. Mest för skojs skull, även om det kanske vore bra med en lite större bil än lilla coopern... men då fick vi ett tecken på att Mini Moe verkligen inte ville bli såld. Efter att vi varit inne på bilfirman och satte oss i coopern igen gick radion igång och följande låt spelades; Is it true, is it over?
I helgen skulle vi igen och provköra en bil, mest för skojs skull... (även om jag var grymt nervös för att Peter mitt i allt skulle säga åt försäljaren att han tar den...) När vi körde iväg hemifrån talade Mini Moe till oss igen genom Barry Whites låt: The first, my last, my everything! Jag menar hur skulle man kunna undgå att se (höra) dessa tecken??? Vi kommer aldrig att kunna sälja Mini Moe.Nä, Moe du kan vara lugn! Never gonna give you up, never gonna let you down, never gonna run around and desert you, never gonna make you cry, never gonna say goodbye, never gonna tell you lies and hurt you!

3 kommentarer:

  1. He blir ti ha två bilar nu då OM ni behöver en större bil ;) Vi ska far si bilar på lörda tror jag .. men vi tar mina föräldrars bil så blir int e så svårt för Almeran om vi testar nya bilar ;) Varför oroa lilla Nissan i onödan? ;D

    SvaraRadera
  2. He gör ni nog rätt i! e blir alltför ångestfyllt annors!

    SvaraRadera