torsdag 11 november 2010

Förfall

Jag har alltid varit frisk som en nötkärna men nu håller jag på och förfaller. Den senaste månaden har jag varit till läkaren två gånger och nu även till tandläkaren. Om man inte räknar med undersökningar på grund av graviditet eller mjölkstockning så har jag inte behövt vara till en läkare på evigheter. Men nu är migrän, bortdomningar i händer, fötter och ansikte, elaka visdomständer och sjuk nacke och rygg min vardag. Antingen så är det Vilmas fel eller så är det åldern, jag närmar mig 30 med stormsteg.

6 kommentarer:

  1. Måste lämna en kommentar här också, haha. Känner SÅÅÅÅ igen mig. Är utsliten som en disktrasa vid 31. Känner mig så. Men det goda är att självförtroendet är bättre än nånsin och man kan faktiskt komma i form bara man tränar.
    Kämpa på, Maria!

    SvaraRadera
  2. Det gar nog over snart tror jag, inte e du na gammal int:) Forstar om det kanns jobbigt men kampa pa bara:) Snart syns vi igen, da far vi ta nagra rundor me vagnen i plax:)
    puss o kram pa dej o vilma!!
    sofia

    SvaraRadera
  3. Men det märkligaste är att Vilma e ju den mest lättskötta bebisen och jag känner mig inte stressad eller orolig men ändå mår min kropp så här. Men alla förändringar både fysiskt och psykiskt är nog troligtvis bidragande orsaker. läste nånstans att det tar upp emot ett år innan man är back to normal. så än är inte hoppet ute!

    SvaraRadera
  4. krya på dig kramar! det här 30-strecket är inte att leka med.. det orsakar förfall och alla världens fall.

    SvaraRadera
  5. nästa dusch kommer vi 40 ,, så var nö frisk ti he åtminstone :))

    SvaraRadera
  6. Jihuu ja riktigt längtar... :/

    SvaraRadera